کاردرمانی در زانودرد در شرق تهران

زانودرد

جالب است بدانید که زانو ، با ترکیب شدن مفاصل ، ماهیچه ها و تاندون ها باهمدیگر،  حرکات پیچیده ای را برای بدن ایجاد می کند. هنگامی که به هر یک از آن مفاصل ، ماهیچه ها یا تاندون ها آسیب برسد ، زانوها دچار درد میشوند؛ همچنین، حرکت های آنها، به طور افزاینده ای دشوار می گردد. خوشبختانه ، به وسیله ی مداخلات ارزشمند کاردرمانی در خیابان دماوند ، می توان دردهای مفصل های زانو را تا حد زیادی تسکین داد . علاوه بر این، احتمال بروز آسیب بیشتر در آینده نیز، کاهش می یابد. جهت رزرو نوبت،مشاوره و ویزیت آنلاین،با ما تماس بگیرید.

چه مشکلاتی با کاردرمانی در زانودرد در شرق تهران قابل بهبود است؟

مشکلات خاصی وجود دارد که کاردرمانی قادر به بهبودی آنها می باشد. این مشکلات می توانند به دلایلی مانند حرکات مکرر ، آسیب ترومایی یا بیماری مزمن رخ دهند. شایع ترین مشکلاتی که سبب زانودرد میشود عبارتند از:

آرتروز

آرتروز، منجر به بروز التهاب بافتهای اطراف مفاصل می گردد. اگر آرتروز در مفصلی ایجاد شود ، می تواند سبب درد در زانو گردد. یک کاردرمانگر می تواند وضعیت هایی صحیح و تکنیک های حرکتی مناسبی را برای محافظت از مفاصل و تسکین دردهای آرتروز به فرد بیاموزد.

بورسیت

بورسیت(التهاب بورس)، زمانی ایجاد میشود که یک کیسه ی کوچک پر از مایع ، معروف به “بورس” ، ملتهب گردد. این مسئله، اغلب در اثر استفاده ی بیش از حد یا آسیب های مکرر ایجاد میشود.

پارگی مینیسک زانو

 این عارضه، یکی از شایع ترین آسیب های زانو است که افراد با آن روبرو می شوند. پارگی مینیسک می تواند سبب درد ، تورم و سفتی خفیف تا شدید گردد. این وضعیت می تواند در نتیجه ی آسیب ناگهانی یا حرکات تکراری ایجاد شود. اگر حین سرگرمی یا ورزشی که نیاز به چرخش و پیچ خوردن شدید پاها دارد ، دچار پارگی مینیسک شدید، می توانید از خدمات درمان غیر جراحی کاردرمانی در پارگی مینیسک بهره مند شوید.

پیچ خوردگی و کشیدگی

پیچ خوردگی، زمانی رخ می دهد که یک رباط، بیش از اندازه کشیده میشود ، در حالی که کشیدگی زمانی رخ می دهد که یک عضله یا تاندون از محدوده ی خود خارج گردد. همچنین، احتمال پارگی رباط ها وجود دارد که می تواند سبب بروز درد ، کبودی و محدودیت حرکتی شود. در این شرایط، مداخلات کاردرمانی در زانودرد در شرق تهران،  می تواند به شما در بهبود سریع تان، کمک نماید.

کاردرمانی در زانودرد در شرق تهران
کاردرمانی در زانودرد در خیابان دماوند تهران

جهت رزرو نوبت،مشاوره و ویزیت آنلاین،با ما تماس بگیرید

کاردرمانی در زانودرد در شرق تهران

صرفنظر از شرایطی که سبب زانودرد میشود ، کاردرمانی در زانودرد در شرق تهران، بخوبی می تواند به تسکین درد شما کمک کند. کاردرمانگر وضعیت شما را ارزیابی میکند و یک برنامه ی درمانی منحصربه فرد برای شما ایجاد می نماید. دامنه ی حرکتی و اندازه گیری قدرت ممکن است در طول ارزیابی کاردرمانی انجام گیرد. چندین روش درمانی وجود دارد که طی کاردرمانی در زانودرد در خیابان دماوند  مورد استفاده قرار میگیرد، از جمله:

درمان دستی

 یک کاردرمانگر ممکن است از تکنیک هایی برای کاهش درد در ناحیه ی زانو استفاده کند ، از جمله تمرینات کششی یا انواع تکنیک های ماساژ.

استفاده ی درمانی از یخ و گرما

معمولاً برای کاهش تورم و التهاب، از یخ استفاده میشود؛ در حالی که گرما معمولاً برای افزایش تحرک و کاهش درد کاربرد دارد.

تمرینات خانگی

 یک کاردرمانگر، می تواند یکسری تمرینات خانگی را به شما آموزش دهد تا زانودرد شما کاهش یابد. تکنیک های کاردرمانی را می توان در برنامه ی ورزش خانگی گنجانید که می تواند بخشی از برنامه ی روزانه ی شما باشد.

سونوگرافی درمانی

یک کاردرمانگر ممکن است از سونوگرافی برای ایجاد حرارت عمیق در بافتها و شناسایی نواحی مشکل دار استفاده نماید.

جهت رزرو نوبت،مشاوره و ویزیت آنلاین،با ما تماس بگیرید

منابع کاردرمانی در زانودرد در خیابان دماوند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *