کاردرمانی ارتوپدی در شرق تهران نقش کلیدی در درمان بیماری های ارتوپدی دارد. داشتن بیماری ارتوپدی تجربه ایست که زندگی انسان را تغییر می دهد. بسته به شدت آسیب، میتواند روی روتین روزانه شما و همچنین کیفیت زندگی تاثیر گذار باشد. برگشتن به سلامت قبلی نیازمند صبر و تعهد به انجام پروسه درمان است. کاردرمانگر در روند توانبخشی ارتوپدی در شرق تهران با ارزیابی و اختصاصی و فردی کردن روش درمان برای هر شخص نه تنها در درمان، بلکه در مراقبت های بعدی بیمارهم نقش دارد. کاردرمانگر بعد از انجام ارزیابی های اولیه، به سراغ ایجاد برنامه های درمانی مخصوص هر بیمار می کند. نقش کاردرمانی ارتوپدی  تقویت حرکات، بازتوانی و کاهش درد در بیمار ارتوپدی است. کاردرمانی خیابان دماوند تهران در درمان مشکلات ارتوپدی در شرق تهران با ایجاد ارتباطی نزدیک و صمیمانه با بیمار و خانواده ی بیمار، سعی در ایجاد محیطی صمیمی و در عین حال حرفه ای دارد.

کاردرمانی ارتوپدی در شرق تهران، آسیب ارتوپدی چیست؟

آسیب ارتوپدی آسیبی است که در آن استخوان ها یا بافت نرم درگیرند. آسیب میتواند بخاطر تصادف، افتادن از ارتفاع، درگیری فیزیکی یا آسیب در محل کار باشد.

بهبود آسیبیب ارتوپدی می تواند زمان بر باشد و نیاز به دوره های کاردرمانی ارتوپدی و توانبحشی داشته باشد.

مشکلات مرتبط به آسیب ارتوپدی چه چیز هایی هستند؟

  • چالش در بالا و پایین رفتن از پله ها
  • چالش در درست کردن غذا یا نوشیدنی
  • چالش در جابجایی در محیط خانه
  • چالش در استفاده از سرویس بهداشتی
  • چالش در کار و مسئولیت ها
  • چالش در رانندگی
  • چالش در لباس پوشیدن
  • چالش در انجام سرگرمی ها و فعالیت های اوقات فراغت

جهت رزرو نوبت، ویزیت آنلاین و مشاوره با متخصصان ما تماس بگیرید.

مداخلات کاردرمانی ارتوپدی در شرق تهران 

کاردرمانی ارتوپدی شاخه ای از توانبخشی است که به بیمار در درمان بیماری و بدست آوردن استقلال دوباره کمک می کند. کاردرمانگر ارتوپدی با ارزیابی اولیه بیمار، ایجاد مداخلات مخصوص به خود بیمار و در انتها با مقایسه نتایج با اهداف اولیه باعث بهبود عملکرد، پیشرفت و بازیابی نسبی یا کامل توانایی های بیمار می شود.

جهت رزرو نوبت، ویزیت آنلاین و مشاوره با متخصصان ما تماس بگیرید.

نقش کاردرمانی در درمان مشکلات ارتوپدی در شرق تهران

زمانی که شما سالم هستید، هیچگاه درباره ی نحوه ی انجام کار های روزمره خود فکر نمی کنید. شما معمولا کار ها را بصورت ناخودآگاه انجام می دهید. کارهایی مانند لباس پوشیدن، مسواک زدن، حتی راه رفتن و نشستن. اما هنگامی که دچار بیماری ارتوپدی می شوید، این کار های ساده میتواند تبدیل به کار هایی غریب شوند. انگار که برای اولین بار در حال انجام دادنشان هستید. در این زمان است که شما می توانید از کاردرمانی خیابان دماوند تهران کمک بگیرید. کاردرمانی ارتوپدی در شرق تهران با در نظر گرفتن تکنیک ها و ابزار ها شرایط لازم برای انجام دوباره ی کارهای روزمره تان را فراهم می کند. در مثالی ساده ابزاری مانند پاشنه کش را به شما پیشنهاد میکنند تا راحت تر کفش هایتان را بپوشید. یا در مواردی پیچیده تر تغییراتی را در آشپزخانه برای شما پیشنهاد میکنند تا بتوانید به طور مستقل غذا درست کیند.

مثال هایی از راه حل هایی که کاردرمانگران در روند درمان مشکلات ارتوپدی در شرق تهران به افراد دارای مشکلات ارتوپدی پیشنهاد می دهند:

  • استفاده موقتی از ابزار های کمکی نظیر سطح شیبدار، بالا بر، ایجاد تغییراتی در آشپزخانه
  • آموزش تکنیک های جدید در انجام کار های روزانه مانند لباس پوشیدن
  • ساپورت شغلی در انجام مجدد شغل یا یافتن موقیت های شغلی دیگر
  • آسان کردن یافتن سرگرمی های جدید مثل ورزش یا بازی
  • توصیه هایی در یافتن ویلچر مناسب یا در صورت امکان، توصیه هایی برای رانندگی

کاردرمانی ارتوپدی در شرق تهران آموزش های لازم را به شما میدهد  که چگونه بدون زمین خوردن حرکت کنید. شما ممکن است در نحوه ی نشستن نیاز به تکنیک جدید داشته باشید که مناسب با شرایط حال حاضرتان باشد. کاردرمانگران در روند توانبخشی ارتوپدی در شرق تهران  به مراجعین کمک میکنند که تا جای ممکن بتوانند مستقلانه کار های خود را انجام دهند.

نمونه های از اهداف توانبخشی ارتوپدی در شرق تهران

  • بازیابی و تقویت نیروی عضلات
  • کاهش درد
  • تمرینات تعادلی

جهت رزرو نوبت، ویزیت آنلاین و مشاوره با متخصصان ما تماس بگیرید.

منابع

  1. the ot practice
  2. hoag
  3. pinnacle-ortho
  4. cantonmercy

برای اطلاعات بیشتر در مورد کاردرمانی دست و نقش آن در درمان مشکلات دست، لینک زیر را مطالعه کنید.

کاردرمانی در مشکلات دست ، مداخلات کاردرمانی دست ، هندتراپی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *