کاردرمانی آرتروز در شرق تهران می تواند به شما کمک کند با درد و اختلال کمتری مطابق برنامه روزانه ی خود زندگی کنید. افراد مبتلا به آرتروز عمدتاً به این دلیل که از حرکات درد آور اجتناب کنند اغلب مفاصل سفتی دارند. اما با حرکت ندادن مفاصل آرتروزی، سفتی و درد فقط بدتر می شود. بنابراین، افراد مبتلا به آرتریت اغلب از کاردرمانی خیابان دماوند تهران سود می برند. کاردرمانگر در مرکز کاردرمانی شرق تهران جهت درمان آرتروز در شرق تهران می تواند به شما آموزش دهد که چگونه با سفتی مفاصل خود مبارزه کنید بدون این که آسیب بیشتری ببینید. کاردرمانی همچنین برای انواع آسیب ها، مانند زمین خوردن، بعد از جراحی و تعویض مفصل هم مفید خواهد بود. کاردرمانی آرتروز در شرق تهران می تواند به شما آموزش دهد که چگونه فشار مفاصل خود را در طول فعالیت های روزانه کاهش دهید.

آرتروز (arthritis) به چه معناست؟

آرتریت یا آرتروز به معنی التهاب مفاصل است. التهاب به طور کلی شامل علائم قرمزی، گرما، تورم و درد است. بسیاری از بیماری های مختلف می توانند منجر به التهاب مفاصل شوند. بنابراین آرتروز یک اصطلاح عمومی است که بیش از صد بیماری مختلف در مفاصل بدن شما را توصیف می کند. در آرتروز هر مفصلی می تواند آسیب ببیند؛ از جمله مفاصل کمر، گردن، زانو، لگن، شانه ها و انگشتان دست. از آنجا که این بیماری مفاصل را درگیر می کند، اکثر آرتروزها با دردهای مزمن و طولانی مدت همراه هستند. لذا با گذشت زمان، ممکن است حتی باعث افزایش آسیب به مفاصل دیگر یا بافت های نرم بدن شوند.

جهت مشاوره و یا رزرو نوبت، با ما تماس بگیرید.

اهداف توانبخشی کاردرمانی آرتروز در شرق تهران چیست؟

هدف کاردرمانگر در مرکز کاردرمانی خیابان دماوند تهران جهت درمان آرتروز این است که فرد را به نقطه ای برگرداند که بتواند بدون وجود مشکلات، فعالیت های طبیعی خود را انجام دهد. متخصصان کار درمانی می توانند به شما نشان دهند که چگونه محیط خانه و حتی محل کار خود را تغییر دهید. تا حرکت هایی که ممکن است باعث تشدید آرتریت شوند، کاهش یابند. آن ها هم چنین ممکن است آتل هایی برای دست یا مچ و … تجویز کنند. به علاوه وسایل کمکی را برای کمک به کارهایی مانند رانندگی، حمام، لباس پوشیدن، خانه داری و برخی فعالیت های کاری توصیه می کنند.

در مداخلات توانبخشی برای درمان آرتروز در شرق تهران حفظ دامنه حرکتی خوب برای داشتن توانایی انجام فعالیت های روزانه کلید اصلی درمان است. بنابراین، افزایش دامنه حرکتی یک مفصل آرتروزی تمرکز اصلی کاردرمانی آرتروز در شرق تهران است. ایجاد قدرت در عضلات درگیر مفصل نیز بسیار مهم است، زیرا ماهیچه های قوی تر می توانند مفصل ضعیف شده را تثبیت کنند. متخصصان کاردرمانی خیابان دماوند تهران در روند درمان آرتروز در شرق تهران تمریناتی را برای حفظ قدرت و استفاده از مفاصل به مراجع ارائه می کنند. آن ها می توانند بهترین راه برای حرکت از یک موقعیت به موقعیت دیگر را نشان دهند. هم چنین می توانند نحوه استفاده از وسایل کمکی مانند عصا، واکر و … را در صورت لزوم به شما آموزش دهند.

توانبخشی می تواند مستقیماً به هرگونه ناراحتی که در مفاصل خود به خاطر آرتروز احساس می کنید کمک کند. سایر روش های درمانی مثل شیوه های الکتریکی نیز ممکن است به مدیریت درد شما کمک کند.

کاردرمانی آرتروز در شرق تهران

جهت مشاوره و یا رزرو نوبت، با ما تماس بگیرید.

مزایای کاردرمانی آرتروز در شرق تهران چیست؟

در صورتی که به آرتروز دچار شدید، شرکت در برنامه های توانبخشی جهت درمان آرتروز در شرق تهران مزایای زیادی خواهد داشت، از جمله :

  • در مورد نوع آرتروز خود آموزش می بینید تا بتوانید به درستی از درد و شرایط آرتروز خود آگاه شوید.
  • توصیه های مراقبتی در مورد پاها و دست ها را دریافت می کنید تا از موقعیت های خطرناک برای مفاصل آسیب دیده با خبر باشید.
  • بهترین روش های درمانی را برای تسکین ناراحتی، درد و بهبود عملکرد از طریق تکنیک های مختلف فیزیکی و اصلاح فعالیت ها خواهید آموخت.

جهت مشاوره و یا رزرو نوبت، با ما تماس بگیرید.

منابع درمان آرتروز

  1. webmd
  2. therapy-specialists

برای اطلاعات بیشتر در مورد نقش کاردرمانی شرق تهران در درمان مشکلات دست، لینک زیر را مطالعه فرمایید.

کاردرمانی در مشکلات دست ، مداخلات کاردرمانی دست ، هندتراپی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *