گفتاردرمانی در منزل در خیابان دماوند تهران برای برخی از افرادی که ممکن است نتوانند مسافتی را تا کلینیک‌ ما طی کنند، اما همچنان به کمک یک گفتاردرمانگر نیاز دارند مفید خواهد بود. به­علاوه در صورتی که فرزندانتان در خانه خود راحت تر باشند می توانید از خدمات توان بخشی در خانه استفاده کنید. گفتاردرمانگر در خانه به بقیه اعضا این امکان را می دهد که در درمان شرکت کنند تا درک بهتری از بیماری داشته باشند. همچنین به آن­ها فرصتی می دهد تا هر گونه سوالی را از گفتاردرمانگر بپرسند. آنان یاد می گیرند که چگونه می توانند در مسیر درمان، کمک کننده باشند. ما می‌خواهیم مطمئن شویم هرکسی که نیاز به گفتاردرمانی دارد، تحت درمان تخصصی قرار می‌گیرد. بنابراین خدمات گفتاردرمانی در منزل در خیابان دماوند تهران را برای پذیرایی از کسانی که نمی‌توانند به کلینیک برسند یا در محیط عادی خود به کمک نیاز دارند، ارائه می‌کنیم.

گفتاردرمانی برای چه کسانی مناسب است؟

گفتار درمانی شامل ارزیابی و درمان اختلالات ارتباطی است. چالش های بیمار ممکن است شامل صحبت کردن، گوش دادن یا مسائل شناختی باشد. گفتار درمانگران همچنین می توانند افرادی را که با بلع مشکل دارند درمان کنند. یک برنامه گفتار درمانی برای هر کسی است که با این کارکردهای ضروری انسانی چالش هایی را تجربه می کند. آسیب شناسان گفتار و زبان برای بازیابی توانایی های مراجعان خود آموزش دیده اند. آنها می توانند با انواعی از نیازهای خاص خدمات گفتاردرمانی در منزل در خیابان دماوند تهران را انجام دهند. برنامه گفتار درمانی ویژه ی هر بیمار طراحی شده است و ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تکنیک های صوتی
  • واژه یابی
  • تلفظ
  • شناخت
  • تکرار
  • تکنیک های بلع
  • تکرار
  • خواندن
  • رشد گفتار
  • توسعه زبان
  • حل مسئله
  • زبان اشاره
  • و سایر خدمات شخصی سازی شده

گفتاردرمانی برای بزرگسالان ممکن است پس از یک بیماری یا حادثه ضروری باشد. زوال عقل، سرطان های دهان و صدمات مغزی می تواند به حمایت از آسیب شناس گفتار نیاز داشته باشد. کودکانی که دارای تاخیر در رشد یا شنوایی ضعیف هستند نیز اغلب با آسیب شناس گفتار کار می کنند. همچنین گفتار درمانی برای کودکان مبتلا به اوتیسم، بچه های با عضلات ضعیف دهان و مشکلات تلفظی وجود دارد.

دلایل زیادی وجود دارد که نشان دهد چرا یک فرد به گفتار درمانی نیاز دارد. اگر شما یا کسی که دوستش دارید نیاز به درمان دارید، بیایید نگاهی بیندازیم که چرا برنامه های خانگی بهترین گزینه هستند.

گفتاردرمانی منزل در خیابان دماوند تهران
جهت رزرو نوبت، مشاوره، ویریت در منزل و خدمات آنلاین با ما تماس بگیرید.

خانه شما یک فضای امن برای گفتاردرمانی در منزل در خیابان دماوند تهران است

خانه جایی است که ما بیشتر احساس راحتی می کنیم و به خوبی مستند شده است که ما در فضاهای راحت به بهترین شکل یاد می گیریم. خانه شما فضای امنی است که در آن تعامل با یک فرد جدید (گفتاردرمانگر شما) تا حد امکان بدون استرس خواهد بود. در محیط خانه، بیماران می توانند آرامش داشته باشند و بر آنچه می آموزند تمرکز کنند. استراحت برای مصرف دارو، میان وعده یا استفاده از سرویس بهداشتی آسان است.

کار با یک درمانگر در خانه شما نیز می تواند اعتماد به نفس مراجع را افزایش دهد. ورود به یک فضای ناآشنا برای کودکان و برخی بزرگسالان ترسناک است، به خصوص اگر در حال بهبودی از یک بیماری یا حادثه آسیب زا هستند. از بین بردن این ترس با جلسات خانگی ساده است.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه نقش گفتاردرمانی در زمینه بهبود روابط اجتماعی، لینک زیر را مطالعه فرمایید.

گفتاردرمانی در بهبود روابط اجتماعی در شرق تهران

مشارکت مراقب نتایج گفتاردرمانی در منزل در خیابان دماوند تهران را بهبود می بخشد

گفتار درمانی در خانه این امکان را برای والدین، مراقبان، خواهران و برادران فراهم می کند تا در روند درمانی شرکت کنند. مشاهده درمانگر در محل کار یک راه عالی برای یادگیری تکنیک هایی است که می تواند به فرد مورد علاقه شما کمک کند. آسیب‌شناس گفتار شما فقط چند ساعت در هفته حضور دارد، اما درمان نباید در همین جا متوقف شود. سایر اعضای خانواده می توانند با در نظر گرفتن نکاتی از درمانگر برای مربیگری و تمرین روزانه، تداوم مراقبت را ارائه دهند. تحقیقات نشان می دهد که مشارکت مراقب منجر به نتایج بهتری می شود، بنابراین منطقی است که تا حد امکان عزیزان را در طول جلسات درمانی درگیر کنیم.

روتین های آشنا پیشرفت گفتاردرمانی در منزل در خیابان دماوند تهران را تقویت می کند.

چرا آموزش­های گفتار درمانی را در محیطی ناآشنا بکار ببرید در حالی که می تواند مختص برنامه روزمره شما باشد؟ ویزیت های خانگی به گفتاردرمانگران اجازه می دهد تا تجربه را مطابق با عادات منظم بیمار سفارشی کنند. جلسات درمانی با محوریت وعده های غذایی، حمام کردن، یا تعویض پوشک بسیار مرتبط و مفیدتر از جلسات حضوری است. در خانه، مراجع می تواند موقعیت هایی را که هر روز با آن­ها روبرو می شود، تمرین کند.

گفتاردرمانی در منزل در خیابان دماوند تهران
جهت رزرو نوبت، مشاوره، ویریت در منزل و خدمات آنلاین با ما تماس بگیرید.

درمان شخصی مرتبط بهترین نتیجه را دارد

موارد مرتبط با شخص مراجعه کننده نیز می توانند از جلسات درمانی مؤثر پشتیبانی کنند. خانه شما مملو از آلبوم های عکس معنادار و وسایلی است که می توانند خاطرات و گفتگو را تحریک کنند. دستیابی به نتیجه­ای مشابه در مطب درمانی می تواند دشوار باشد.

در گفتاردرمانی در منزل در خیابان دماوند تهران نیازی به رفت و آمد نیست

اغلب، بیماران گفتار درمانی به تازگی از بستری شدن در بیمارستان به خانه بازگشته اند. فکر مراجعه به مطب پزشکی دیگر می تواند بسیار سخت باشد. درمان خانگی این استرس را از بین می برد. همچنین ترتیب دادن وسایل حمل و نقل برای سالمندانی که دیگر رانندگی نمی کنند نیز می تواند دشوار باشد. تاکسی ها گران هستند و اعضای خانواده برنامه کامل خودشان دارند. برای والدین پرمشغله با فرزندان، رفت و آمد به جلسات درمانی و برگشتن یک دردسر زمان بر است.

از حداکثر زمان جلسه درمانی استفاده خواهید کرد

مراجعه به مطب برای جلسات گفتار درمانی به معنای نشستن در اتاق انتظار است. زمان صرف شده در انتظار برای فراخوانی می تواند برنامه درمانی شما را کوتاه کند. هنگامی که درمانگر شما به منزلتان می رسد، می توانید بلافاصله شروع به کار کنید. منتظر پذیرش نخواهید بود تا شما را چک کند و به اتاق درمانی برساند.

جهت رزرو نوبت، مشاوره، ویریت در منزل و خدمات آنلاین با ما تماس بگیرید.

گفتاردرمانی در منزل در خیابان دماوند تهران استرس و خستگی را کاهش می دهد

شاید مهمتر از همه، گفتار درمانی در منزل کم استرس ترین موقعیت برای بیماران باشد. ممکن است متوجه نباشید که ویزیت های مطب پزشکی برای کودکان و بزرگسالان چقدر می تواند خسته کننده باشد. رفت و آمد به جلسه درمانی و برگشت از نظر جسمی برای بیماران حاد یا در حال بهبودی خسته کننده است. سازگاری با فضای ناآشنا نیازمند تلاش است. اما در خانه، بیمار می‌تواند تمام انرژی خود را روی پیشرفت مفید متمرکز کند.

منابع گفتاردرمانی در منزل در خیابان دماوند تهران

  1. med1care

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *